Datum/Tijd
05-10-2021 - 19-11-2021
00:00
Helaas hebben we, vanwege de oplopende corona besmettingen, moeten besluiten het volleybaltoernooi af te lasten.
We gaan kijken of het mogelijk is om dit in het voorjaar alsnog te organiseren.
Na een coronajaar kunnen wij dit jaar weer, voor de 13e keer, het jaarlijks terugkerend volleybaltoernooi voor alle medewerkers van de gemeente Doetinchem organiseren.
Stel een team samen om deel te nemen aan deze sportieve avond.
Er kunnen (gezien de tijd) maximaal 12 teams strijden om de nieuwe wisselbeker!
Een team bestaat uit zes tot acht spelers in gemengde samenstelling (dames en heren), per team minimaal drie dames. Vanzelfsprekend zijn de spelregels hierop aangepast: alleen onderhands serveren en de heren mogen niet smashen. 
Natuurlijk wordt er gezorgd voor een hapje en een drankje tijdens deze sportieve avond.
Kun je niet spelen? Noteer de datum dan toch in je agenda want dan kom je natuurlijk je favoriete team aanmoedigen!
Wanneer
vrijdag 19 november 2021 van 19.30 tot ongeveer 23.00 uur
Waar
Sporthal De Bongerd, De Bongerd 81 in Doetinchem
Aanmelden
De inschrijving is inmiddels gesloten!
Maar je kunt natuurlijk altijd nog de teams aan komen moedigen.
