Datum/Tijd
01-03-2023 - 31-03-2023
00:00
Tafeltennistoernooi
Wie is helemaal blij met de tafeltennistafel in het souterrain van het stadhuis en zou het leuk vinden om mee te doen aan een tafeltennistoernooi? Geef je dan op!
Wij maken een aantal poules. Je mag binnen 1 maand op een zelfgekozen moment je tegenstanders uitnodigen voor een wedstrijdje en de uitslag aan Trias doorgeven. De regels voor de wedstrijdjes krijg je nog te horen.
Uiteindelijk komt er een finale en worden er prijsjes uitgedeeld.
Alle niveaus zijn welkom. Na de eerste wedstrijdjes kom je in de ‘bovenbouwgroep’ of in de ‘onderbouwgroep’. Dus je speelt ook tegen collega’s van ongeveer hetzelfde niveau.
Het gaat om de lol en het is leuk om spelers te leren kennen met wie je vaker zou willen tafeltennissen.
Wanneer?
De hele maand maart.
Waar?
Bij de tafeltennistafel in het souterrain.
Wie?
Voor alle collega’s. Je hoeft dus geen Triaslid te zijn.
Kosten?
Helemaal gratis!
Wil je meedoen?
Inmiddels is de inschrijving voor deze activiteit gesloten.

